say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Isnin, 15 Mac 2010

My Favourite Surfing Spot

My favourite surfing spot adalah di dalam bilik@rumah. Place like NO OTHER. Actually, saya sebelum ini banyak menghabiskan masa di hostel yang wifinya memang hangit sangat. Memang x dapat detect any wifi. Kalau nak ke pusat pelajar tu ada la wifi tapi malas la nak jln. hehehe. :)

Atas sebab kesihatan aku yang tidak memuaskan, saya terpaksa mengambil cuti [tangguh semester :(] dan banyak menghabiskan masa di rumah update blog dan menjalankan MISI NUFFNANG :) hahaha.

Tetapi sekarang ni, saya dah xyah nak risau lagi pasal internet connection ni. Dengan adanya P1 w1max USB modem mcm kat bawah nie, memang supportive habis.. Layan wa cakap sama lue!! Dah la senang nak di bawa kemana-mana. Nak pergi travellling? Don't worry, dgn adanya P1 w1max, semuanya di hujung jari anda :) X percaya cubalah..


Sebenarnya saya sudah mempunyai blog dari tahun 2008 but saya masih tidak tahu apa itu blog. hahaha. Oleh kerana itu, saya tinggalkan sahaja blog saya dan mulai lagi bergiat aktif pada bulan ini, March 2010. [semenjak cuti sem]. Saya mula mendaftarkan diri di NUFFNANG 5 hari yang lepas dan mulai bergiat aktif untuk blogku ini. Terima kasih my sponser NUFFNANG..

Untuk mengisi masa saya yang tersangat la lapang, I join Project ALPHA and i wanna help spread the love for Project Alpha by talk about topik yang mereka bagi setiap minggu. Actually, ini percubaan pertama saya. Memang berbaloi-baloi :)

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

1 ulasan: