say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Rabu, 17 Mac 2010

OST God/Master Of Study Download

Salam & selamat sejahtera,


Aku penah menceritakan tentang drama korea yang sedang aku tonton pada post yang lepas. Jika belum membaca, sila klik.

Memang bagi aku tak rugi kalau tonton drama ni. Disamping itu, drama ini juga secara tidak lansung berkongsi dengan penonton cara-cara untuk belajar. Bagi mereka[dlm cite ni], jangan anggap belajar itu sebagai belajar ataupun tekanan. Tukar mind set. Belajar seperti main game. Enjoy..

Study - No Pressure..

Haaaa.. X syokk la aku cite kat sini. baik korang tengok sendiri baru ada feel..

Tapi kali ini aku nak kongsikan lagu-lagu OST God/Master of Study.
Sesiapa yang berminat sila lah klik ke blog bawah ni. Blog ini masih dalam membikinan TETAPI masih boleh DOWNLOAD..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan