say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Isnin, 22 Mac 2010

Kenapa Dengan Diriku?

Salam & selamat sejahtera,

Aku benar-benar benci bila perassan begini hadir di dalam diriku. Aku kesejukkan. Nadiku semakin laju dan laju. Aku rasa tidak menentu. Serba tak kena.

Apa yang pasti, aku x mau berjumpa dengan sesiapa. Sampaikan nak makan pun aku x mau. Aku pun tidak ada selera nak menjamu selera walaupun kali terakhir aku makan hanya lah pada malam semalam.

Aku rasa mau memarahi sesiapa sahaja. Aku rasa mau menangis sepuas-puas hatiku. Aku mahu bersendirian. Aku tak mau gangguan dari sesiapa. Aku xmau. Aku buat bermacam-macam kerja di dalam bilik untuk membuzy kan diriku supaya tidak terasa seperti itu. Tetapi, ia tidak berjaya. Aku malah semakin rasa untuk menjerit sekuat hatiku..

Walaupun aku tau orang-orang yang aku sayang benar-benar mengambil berat tentang diriku. Tetapi aku xmau berjumpa dengan mereka. Apatah lagi mahu membalas msg ataupun panggilan. Aku rasa feed up. Aku rasa arkhhhh aku pun tak mengerti.

Aku akan kembali bila aku terasa ok. Aku bukan perlukan simpati. Aku hanya mahu diriku di fahami. Bukan mauku utk jadi begini.

Biarlah aku sendiri.

2 ulasan: