say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Isnin, 29 Mac 2010

I Wanna Be a Project Alpha TV Star!

Salam & Selamat sejahtera,

Mahu menjadi terkenal? Korang mempunyai bakat menyanyi? berlakon? atau apa sahaja yang menarik? Mudah sahaja, korang hanya perlu mengikuti Project ALPHA dengan menghantar video yang paling menarik dan kreatif korang.

Tahu tak apa itu Project ALPHA? Project ALPHA adalah salah satu program realiti pada masa kini. Program realiti online nombor 1 di Malaysia. Project ALPHA menceritakan dan memaparkan mengenai blogger-blogger yang terkenal di Malaysia. MALAYSIA BOLEH!! MALAYSIA BOLEH!!

Kini Project ALPHA Season 3 telah bermula. Korang mahu tersenarai di antara mereka? Hantarkan video korang tu.

Video yang kreatif korang itu hendak di antara 60 saat ataupun kurang dari 60 saat. Cayalah. Semestinya korang boleh buat.


Klik kat website yang saya sertakan dibawah ini untuk menyertainya. Hadiah? Sudah tentunya hadiahnya lumayan di samping tersiar di dalam program realiti TV.

Hadiah Pertama:
1. 3 hari 2 malam di 360Kuching Hotel, Kuching (Deluxe Room) untuk 2 orang.
2. P1 Wiggy Prepaid bernilai RM199
3. Hamper ADIDAS ACTION 3 bernilai RM100

Hadiah tempat kedua & ketiga:
1. Hamper ADIDAS ACTION 3 bernilai RM100
2. P1 WiggyPrepaid bernilai RM199.

Jangan lupa hantarkan video anda secepat mungkin. 1st come 1st serve :) Bak kata pepatah, tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu?

Korang juga leh jumpa artis terkenal aka blogger terkenal seperti Azwan Ali (Amboi.. Amboi..Amboi..)

Selamat Mencuba :)

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions or projectalpha.ruumz.com/groups

Tiada ulasan:

Catat Ulasan