say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Ahad, 9 Januari 2011

Persembahan ala "TIGER SHOW" di Putrajaya

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...

Wahh memang terkejut niine baca Oh!Tidak.. Nampak gayanya, Malaysia dah banyak ikut Barat..

 Gambar2 di bawah di ambil semasa majlis makan malam anjuran Sony di Marriot Hotel, Putrajaya 16 Dec lalu.. Semuanya ninie dapat dari Oh!Tidak..


Bukan setakat 'free show', malah 'free touch'..

Gambar petunjukan ala "Tiger Show" ini dirakam ketika hadirin sedang leka penari/model separuh lucah.. Mereka bukan dijamu dengan tarian dan persembahan lucah malah lebih daripada itu.. Mereka juga diberi peluang menjamah, memegang, memeluk dan merasa tubuh badan penari separuh bogel ini..

 Rata2nya hadirin yg hadir dari bangsa Melayu lebih menyedihkan lagi ramai yang beragama Islam.. Sila rujuk gambar yang di sertakan..

Selama ini kita dgr kat luar je.. Hari ini, ibu kota pentadbiran kerajaan Malaysia, Putrajaya menjadi pusat aktiviti ala jahiliah ini..




Takkan nak dibiarkan sahaja semua ini berlaku?

7 ulasan:

  1. bila sorang cina pakai baju senamrobik di kawasan masjid,yang tak berapalah nak seksi sangat,habis duk canang satu suratkhabar,suruh mintak maaf bagai..yang ni maksiat terang lagi nyata,orang islam pulak..senyap sunyi pulak.haih,Malaysia,Malaysia.

    BalasPadam
  2. sangat sdey blebende ni berlaku...
    dkt area pusat pentadbiran negara plak tu..
    memalukan btul..

    BalasPadam
  3. astaghfirullahalazim...
    pe nk jd la nh...
    nk tggu de bencana dtg ke???
    malaysia dh jauh dr landasan islam...

    BalasPadam
  4. apa nama tok nie?hurm

    BalasPadam
  5. semoga pihak yg berkenaan mengambil tindakan supaya ianya x berleluasakan.. kalau sekali lepas kali kedua pasti buat lagi la... standard -.-

    BalasPadam