say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Jumaat, 24 Disember 2010

Seks Melalui YM

Assalamualaikum & selamat sejahtera..

Entri ini ninie perolehi dr Oh! Tidak. Ia di keluarkan dengan satu motif iaitu agar para wanita seperti saya sendiri yang membacanya akan menerima kesedaran mengenai betapa bahayanya kita menayangkan gambar kita di internet..

 Biar pun wajah secatik bidadari.. Badan  seksi seperti Maya Karin.. Bibir seksi seperti Angelina Jolie.. Sedarlah jika tidak mahu maruah kita kaum wanita dianggap sekadar di tapak kaki bagi lelaki miang di luar sana..

Pengalaman berchatting di YM seorang wanita bernama Juliana (blog dirahsiakan) bersama lelaki miang yang menggunakan nama samaran "Opera Cina"
















Pada pandangan kita apabila membaca yang diatas, Juliana bukanlah seorang yang mata duitan & menolak ajakan itu dengan keras. Bayangkan berapa ramai anak2 melayu kita di IPTA/IPTS yang terjebak dengan masalah ini diluar pengetahuan kita semua. 

Kerana duit, manusia sanggup membuat apa sahaja tanpa rela. Wahai semua sahabatku sedarlah.

Dan pada lelaki miang di luar sana lagi2 yang dah beranak bini, moga bila kau tua nanti, anak2 tinggalkan ko di bawah jambatan bila meraka tau perangai syaitan kau masa muda2 dulu..


Dan jangan ingat dah bertudung dan dah tak seksi sana sini lelaki miang tak pandang. Zaman sekarang yang tertutup itulah org suka. Apa lagi yang suka terbuka?


 0h! Diajak Seks Melalui YM

6 ulasan:

  1. ya allah pempuan mlayu betudung sggp plh cam ya sbb duit? xda maruah gk ka cdak ya?

    BalasPadam
  2. itu macam org pun ada..
    mmg kaki giler s++s sungguh..
    sound derect jer kalau org cam tu

    BalasPadam
  3. sayang: yup kamu bnr~

    syirahh: yup sanggup mlh gya smata2 krn duit.. biarlah bnd k pengajaran kpd kita sesama kaum hawa.. lelaki 1 juta kali terjun pun xkan basah.. kita perempuan 1 kali jak terjun, basah nya xkan kerin...

    sop: yup mcm2 lah kan dunia skrg.. nafsu semata2.. kesian kat bini & anak2 dia.. nnt dpt AIDS kongsi dgn isteri..

    kassim ahmad: nafsu tak sampai kemana2.. sama je bentuk.. dah ada isteri belai isterilah.. semoga kita di jauhkan dgn prkra sebegitu.. AMIN

    BalasPadam
  4. melakon ajak pakai tudung merik malu jak, laki2 ya pun sik ingat dosa e. malu

    BalasPadam