say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Selasa, 28 Disember 2010

Apa dah jadi?? (T_T)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Ninie macam biasa dok usha2 website best nak cari bahan.. Ninie bukak Oh!Tidak, ninie baca n tengok video kat bawah ni.. Astghfirullahalazim... Apa dah jadi remaja zaman sekarang? huhuhu bukan agama lain tetapi remaga muslim sendiri mempersendakan pemakaian tudung kita sendiri..

BODOH!! BODOH!! BODOH!! BODOH!!

Di mana letaknya akal fikiran?? Ninie sungguh sedih..Agama kita d persenda oleh saudara kita sendiri.. Lagu boleh diambil mesejnya tetapi bukan mcm ni kalau nak buat video klip.. Apa motif untuk diaorg buat nie? Sila tonton video di bawah ini..


Jika anda tidak dapat melihat video di atas, anda bolehlah memuat turun terus dari MediaFire..

Semoga ianya tidak berulang lagi.. semoga ini dapat kita sama2 menjadikannya iktibar.. mencegah adalah lebih baik daripada mengubati.. 

"aku naik saksi bahawa tiada lain yg di sembah melainkan ALLAH dan aku naik saksi bahawa Nabi Muhammad itu persuruh ALLAH"


'ALLAHUAKBAR'

4 ulasan:

  1. palak sik cun kali, anak sapalah gila gilak tok eh.

    BalasPadam
  2. ngah mena ya.. sedeh mek diat.. msg dlm lagu ya ada.. tp bila nya try mlh kdak ya dh mempersenda.. bukan org lain.. saudara seagama kita pun.. malu da jwak.. sedeh pa lagik.. ya nang x mikey lah

    BalasPadam