say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Rabu, 29 Disember 2010

Hasrat Julia Perez aka JUPE untuk bercoli Laser dibantah!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Merujuk kepada Entry ninie yang lepas [Sila Rujuk Di SINI], hasrat Jupe untuk bercoli laser dikecam oleh FPI ataupun dikenali dengan Front Pembela Islam dengan mengambil keputusan tidak akan menyokong pasukan bola sepak Indonesia jika Julia Perez terus dengan rancangannya untuk membalas dendam memakai coli laser di Stadium Gelora Bung Karno pada perlawanan akhir Piala Suzuki AFF menentang Malaysia pada malam ini.

[gambar di search dr yahoo engine]

Ketua FPI Jakarta, Habib Salim Alatas berkata "Tidak boleh. Itu membabitkan Undang-undang Pornografi. Kalau dia terus dengan hasratnya untuk memakai coli laser, kami tidak akan menyokong pasukan Indonesia."

Beliau berkata demikian sebagai mengulas rancangan Jupe ataupun Julia Perez, penyanyi dangdut ataupun lebih terkenal dengan simbol seks juga pelakon filem seram Indonesia untuk memakai coli laser untuk "membutakan mata pemain Malaysia".

FBI menganggap Jupe sebagai pelaku maksiat kerana mahu memakai coli laser.

"Tujuannya tidak baik. Sedangkan kita berdoa untuk kemenangan Indonesia, dia pula mahu melakukan maksiat," ujar Habib lagi..

Sumber dari Harian Metro Edisi Sabah/Sarawak..

3 ulasan:

  1. malunyer perangai..ape la minah nie!! bola tu game jer kot..adat la menang or kalah..pasal laser nie indon mulakan dulu..ish2 sedih2

    Dia Kentut Busukk!!

    BalasPadam
  2. hahaha..bukn nak kata per..tu sb ler spi kena tsunami..

    BalasPadam