say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Rabu, 28 April 2010

Road Trip with My Broadband


Salam & selamat sejahtera,

Sudah 2 minggu aku xdapat join Instant Cash Blogging. Hopefully, cubaan kali ini setelah cuti panjang akan di terima pakai. :)

Aku memang suka sangat join Project ALPHA on Instant Cash Blogging ni. Kita bukan dapat duit percuma je tp kita harus mencurahkan idea. Kira buat dapat duit x buat x dapat la duit. Usaha tangga kejayaan. yeahh 1st come 1st servekn? Tapi aku rasa aku terlambat juga hari ini.

Bercakap mengenai road trip with broadband, aku dulu kala guna modem yang banyak2 wayer tu. Terlampau banyak wayer bertali-tali naik bengang aku di buatnya.

Tapi itu semuanya dulu, sekarang zaman dah berubah, aku juga berubah. Aku memilih Wiggy P1 w1max mcm pendrive.

tadaa.. ini dia pengubat hatiku..

Bagi sesiapa yg memang blogger or facebooker tegar macam aku. hahaha memang syok guna ni. Tapi ikut area korang duduk gak la.

Ianya kecil, nipis, ringan dan mudah di bawa kemana sahaja.

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

2 ulasan: