say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Isnin, 5 April 2010

My Favourite Sport

Salam & selamat sejahtera,

Aku mencuba lagi untuk kali yang ke 4 utk Instant Cash Blogging. Blog mengenai PROJECT ALPHA & instantly WIN CASH utk minggu yang ke-6. Aku pasti semua blogger pasti mahu mencubakan? Begitu juga aku. :) Walaupun aku tahu aku tidak seberapa kalau bab-bab menguraikan tetapi aku akan cuba yang terbaik :)

Terima kasih Project Alpha kerana setiap minggu RM20 di masuk ke dalam akaun NUFFNANGku :) Terima kasih. Jasamu ku kenang :)

Bila bercakap mengenai sukan kegemaran, aku memang suka walaupun aku ni jenis yang kurang bersukan. Dalam seminggu ada la 2 ataupun 3 kali aku bersukan. My Favourite Sport is Badminton. Di dalam wikipedia, badminton is a racquet sport played by either two opposing players (singles) or two opposing pairs (doubles), who take positions on opposite halves of a rectangular court that is divided by a net.

Aku selalu bermain badminton kat depan rumah jer.

(Gambar hiasan)

Dah la rumah aku di tepi jalan utama, banyak lah mata-mata yang memerhati permainanku. Aku selalu bermain bersama-sama dengan abgku ataupun kekasih hatiku. :) Bila aku katakan banyak mata yang memerhati, pasti korang pun tahukan, apa yang aku rasakan?

Aku dah prepare awal-awal dah. Bukan apa, ketiak basah(memang malu kalo org tengok) ataupun masalah hangit ataupun bau badan apabila banyak peluh memang memalukan bagi diriku. Bau badan tidak memilih lelaki ataupun perempuan. Aku memang jaga betul-betul bab-bab kebersihan dan bau badan ni. Lebih-lebih lagi apabila bersukan.

Sebelum bermain aku gunakan produk ADIDAS ACTION 3. Ianya tahan lama. 24 hours protection. Memang berbaloi-baloi.


Bukan sahaja deodorant, bermacam-macam lagi produk yang ADIDAS ACTION 3 keluarkan. Memang berbaloi-baloi la kalau korang guna produk ADIDAS ACTION 3. Memang bagus dan jimat sebab bertahan selama 24 jam. Selain tu, produk ADIDAS ACTION 3 semuanya mempunyai wangian yang mampu mencuit hati sesiapa sahaja yang memakainya :) Juga mencuit hati org yang sekeliling korang.

Jangan lupa dapatkan produk ADIDAS ACTION 3 di Pharmacy ataupun supermarket berdekatan :)

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan