say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Ahad, 11 April 2010

Lagi-lagi kes buang bayi. Mana PERIKEMANUSIAANMU?

Salam & selamat sejahtera,

Bayi lelaki di temui di dalam tong sampah? Aku geram benci. eeee kasihannya kat bayi tu. YA ALLAH.. Kalau dah tak nak anak tu bg la kat org. Ramai yang nak anak. Ataupun hantar ke rumah kebajikan..

ANGGOTA polis mengangkat mayat bayi lelaki yang baru dilahirkan yang dibuang dalam tong sampah di Kampung Tanjung, Sungai Choh, Rawang. Mayat bayi yang cukup sifat itu ditemui jam 8 pagi tadi. - Md Fuzi Abd Lateh
Apr 11, 2010 5:38 pm (BERITA HARIAN ONLINE)

Jangan la seksa bayi mcm tu sekali. Itu benih kau jugak!!! Arkhhhh.. Maaf jika aku emosi. Apa salah bayi tu sampai di buat begitu sekali?? Bayi tu x tau apa2 lah.

Aku tau aku bukannya budak baik untuk tegur atau pun siapalah aku untuk marah tapi tolonglah... Aku merayu. Jangan buang bayi dalam keadaan kejam sebegitu. Bukan sekali dua kes buang bayi tapi dah melambak. xkan x dapat jadikan pengajaran????

"Ingat mati ingat sakit. Ingatlah saat kau sulit. Ingat-ingat hidup cuma satu kali. Berapa dosa kau buat? Berapa kali maksiat? Ingat ingat sobat ingatlah akhirat.. cepat ucap Astarfirullahalazim..." wali band - taubat maksiat

................................

3 ulasan:

  1. ye lah, aku pon geram dengan orang yang macam nih...
    tak ingat dosa pahala langsung...
    bongok!!

    BalasPadam