say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Rabu, 24 November 2010

Msg gembira~

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Hari ini aku menerima msg daripada tunangan ku yg tercinta.. Pada mulanya aku kira hanya msg untuk menanyakan kbr ku, dah makan atau sbgainya..

Bila aku membukanya dia mengatakan bahawa dia akan pulang pada hari sabtu ini... YEAYYYY sebulan lebih aku tidak melihat mukanya.. Betapa rindunya hati ini.. huahuahuahua

Sebenarnya dia di jangka mulai cuti pada minggu depan 4hb.. Entah atas sebab apa dia bercuti awal.. Dia sepatutnya extend atas sebab mahu menghadiri krusus pra perkahwinan kami pada tgh bulan depan.. 

Entah bagaimana nanti.. mungkin dia akan bercuti panjang dan balik selepas krusus pra perkahwinan tersebut.. Apa2 je la labu yang penting aku bertemu dgn nya..

Hehehhee 5hb i'm going to MiRi.. Pergi kenduri kahwin anak saudara mak.. Dia akan pergi bersama ku.. Yeahh.. What a great holiday :)

Hari ni aku memcuci kereta tetapi hasil nya masih kotor terkena debu HIGHWAY yang hampir siap.. huahuahuahuahua.. kecewanya dalam hati..

CIN AKU MERINDUIMU CIN... hehehehe

Bertemu lagi nanti... di next entry..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan