say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Sabtu, 27 November 2010

Beransur Pulih..

Alhamdulillah syukur kehadrat Ilahi dgn limpah kurniaNYA aku semakin pulih..

Aku memang allergic la.. Malam semalam memang truk giler badan aku tumbuh macam kat dlm last post aku hari tu.. dr kaki sampai ke muka n mata beb.. memang gatal sampai ke tulang..

Aku memang tak tahan.. Aku xdapat tidur.. Aku pergi ketuk pintu bilik mak aku bangunkan tolong garukan badan aku.. Diaorg kejut giler badan aku memang mcm bengkak.. Macam bukan aku je..

Aku nangis la xtahan.. Pukul & pagi baru dpt lelapkan mata.. Ok sikit tak gatal selepas mak aku mandikan dengan minyak kapak kasi panas sikit tetapi x ada rasa lansung la.. rasa tebal je kulit ku..

Ubat yg aku dpt dr klinik hari 1st tu x dpt pakailah.. Walaupun lepas injection semakin jadi n gatal.. Alhamdulillah aku dan mak pergi lagi ke klinik pakar kulit n dia mmg cakap aku allergic makanan.. sbb tu sampai ke mata.. dah masuk dalam saluran darah katanya.. Kali ini aku dpt pil pagi dan malam.. Ubat sapu pagi dan malam.. n ubat yang aku mst makan setiap 12 jam selepas makan..

Selain itu aku dpt sabun utk mandi... Semua tu buat kulit n pil ok lah.. alhamdulillah syukur berkurangan dah.. dan aku dpt tidur lena.. Aku baru je bgn tidur n rasa nak update blog plak.. hehehhe

Terima kasih kwn2.. kerana sudi membaca.. Doakan aku cepat sembuh ya kwn2.. 

Terima kasih ALLAH SWT..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan