say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Isnin, 22 November 2010

Jalanraya bertukar wajah~ menjadi HIGHWAY?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Rasanya sebelum ini aku pernah menceritakan mengenai penaikkan taraf jalan raya di hadapan rumahku.. Debu semakin kurang jalan raya hampir siap.. Lampu sudah di pasang.. Tiada lagi gelap gelita..

Jika sebelum membikinannya banyak kemalangan jalan raya yang di laporkan tidak kurang juga kemalangan jiwa.. Semenjak jalan raya hampir siap.. Aku rasakan kurang sedikit kemalangan tetapi masih perlu berhati2 kerana belum siap sepenuhnya.. 

Memang tinggi jalan raya dari rumahku.. wahh.. lau hujan lebat ni abehh ar kami..huhuhu..

Walaupun 'highway' ni tak sehebat di semenanjung Malaysia tp cukup mengerikan untuk diratapi.. 

Disini ku sertakan gambar 'highway' yang hampir siap.. tetapi aku lupa untuk menangkap gambar jln raya yg sebelumnya.. mungkin gambarnya ssh sgt nak d tangkap.. aku penat hahhaha.. Maaf kerana akhirnya aku loyar buroks hahahah

View tengah malam.. Kureng kereta.. Kalau malam tadi tak blackout mungkin aku malas untuk berdiri d luar rumah hahahha

[klik gambar untuk tumbesaran]




Dan ini pula model HIGHWAY JALAN SULTAN TENGAH :p hehehhehe



1 ulasan:

  1. kacak jak nampak pi tinggi gilak munhujan klam air jraya turun drumah mok banjir. alu macam bah bukit gik rmh kita kinek tok sik best. Kreta aku alu ngangkut mbak reversed lam tadik.

    BalasPadam