say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Selasa, 23 November 2010

Cuba untuk OK wlaupun TIDAK

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Walaupun aku bimbang kat paper account aku tu tetapi apa yang aku terima hari jumaat yang lalu masih mengganggu segenap fikiranku.. Ya ALLAH.. Dugaan yang bnr2 menguji segalanya.. 

Ianya mengenai penyakit ku.. Walaupun tidak 'serius' tetapi jika tidah d ubati ianya akan membawa padah.. Mungkin juga kehancuran.. Tetapi itu bukannya alasan.. Aku lega bila itu jawapan yg keluar dari mulut tunangku yang tersayang..

Biarlah kami sekeluarga sahaja yg mengetahui.. Kali ini aku bnr2 harus berusaha.. Mengubatinya.. Terima kasih buatt mak bapak, abg dan tunangku yg tetap berada di sisi memberi dorongan semangat dan membuat aku terus kuat menempuh kehidupan yang akan dtg meskipun aku tahu mereka pasti begitu risau..

Buat sayang, 'mek tawuk macam2 penyakit mek. hilang cgek da agik nak baru tok.. terima kasih sbb ktk terus ada disisi mek.. sabarlah ya dugaan kata syang.. yup bnr... walaupun kali tok ya bnr2 mengegar hati dan perasaan syg kan? insyaALLAH syg mun da rezeki xkan kemana syg.. mek akn cuba terbaik syg.. makan ubat supaya kmk dpt normal mcm perempuan lain... mek rasa bulan tok lamak gilak syg keja.. yup mek tawuk smuanya untuk kursus pra kita.. terima kasih syg.. 11.11.11 will be da day syg.. InsyaALLAH.. AMIN AMIN AMIN AMIN.. Smg d permudahkan segala urusan kita syg.. 1 week tok syg da course n test.. so ALL THE BEST ya syg.. syg mst blh punya.. LOVE U syg.. Ku menunggu kehadiranmu bulan depan.. 13 hari lagik syg...'

Buat mak dan bapak mak seh sebab terus ada jaga mek wlau apapun kn... selalu bawak ke hospital.. tggu mek sampey kluar hospital.. beliang bila mek leput.. maaf mak.. maaf pak.. bukan mok mek smua ya.. mun mek d beri pilihan.. mek xmok eee.. tp tiada pilihan bagi mekkan.. xpa.. mek redha.. ketentuan ALLAH.. terima kasih mak terima kasih bapak..

Sukarnya untuk melupakan.. Terfikir kembali bila bersendiri.. Ya ALLAH Engkau permudahkan segala urusanku di dunia dan akhirat YA ALLAH.. Aku akan cuba untuk gembira dan hapy seperti selalu.. Tetapi mungkin akan mengambil masa.. terima kasih smuanya..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan