say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Selasa, 23 Ogos 2011

Semuanya Di Hujung Jari Kita

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Selamat berpuasa d hari yang ke 23. Semoga hari ini kita semua baik2 sahaja. Semoga d permudahkan segala urusan kita. AMIN.

Bersuanya kita hari ini ninie nak cerita mengenai semuanya d hujung jari kita. Memang senang la sekarang ni. x keluar rumah pun leh beli macam2. Memang semakinm majulah teknologi kita kan. 

Alhamdulillah syukur. Semuanya membuatkan kerja kita menjadi senang. Ahad yang lepas ninie ada beli lens camera d Miyamondo - Digital Camera Online Shop. Pertama kalilah beli barang yg sangat mahal bagi ninie di jalur lebar.

Selalu beli baju, wedges & contact lens je on9. Harga pun x lah sampai nak 1K.

Apa yg buat ninie seronok, selepas order diaorg bagi invoice. Best. Hahaha bukan suka apa teringat masa belajar subjek akaun dulu ehehhe..

Ini dia invoice yang diaorg bagi :)
Selepas membuat pembayaran melalui Maybank2u.com dan menghantar butir2 pembayaran kepada pihak dieorg, x sampai 24 jam, dieorg dh buat confirmation dan terus bagi tracking number utk penghantaran.

Ini pulak order receipt dan tracking number untuk penghantaran
Alhamdulillah selesai jugak lah semuanya. Tunggu barang sampai jelah kan. Apa yg buat ninie suka, cara mereka mengendalikan perniagaan membuatkan kita percaya dan yakin dengan pembelian tanpa ragu2 dan was2. 

Semoga lens itu sampai sebelum raya. rasanya sempat kot. InsyaALLAH. Biar tiada lagi suara selepas lens itu sampai :) yeayy. 

Terima kasih cin. Kamu telah menyelamatkan saya dr segalanya. Walaupun hati ini pedih di marah, namun ianya terubat apabila mendapat bantuan darimu. Semoga ALLAH semakin memurahkan rezekimu. Semoga dpermudahkan segala urusanmu d dunia dan akhirat. Semoga kamu dapat balik raya. Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan