say.my & churpchurp

Pengikut Tegar

Jumaat, 26 Ogos 2011

Header Belog Baru.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Alhamdulillah selamat berpuasa d hari ke 26. Pejam celik pejam celik tak terasa Ramadhan hampir melabuhkan tirainya. Terasa sedih. Ramadhan yg d nanti kini akan pergi dlam beberapa hari je lagi. Mungkin Ramadhan kali ini yang terakhir buat kita siapa tahu? Wallahualam..

Ok berbalik semula kepada tajuk entri ninie kali ini. Korg perasan tak belog ninie dah tukar header la. Simple tetapi sedap mata memandang. 
comel tak?

Nak tau x? ninie sbnr nya tempah header tuh. suruh Mish Apple yg buatkan. RM1.50 utk 1 header. 2 header RM3.00 bayarannya TOPUP RM3 :)

Ini 1st header dia buat
Ini belog ninie..

dan ini 2nd header
versi oren pulak
U have? hahahha ;p gurau jelah...

Korang nak buat ke? Kalau nak buat boleh lah tempah kat Mish Apple kita. Korang leh cakap korang nak ape nak yg mcm mane semua ada. Nak ke x nak je. hehehehe

**p/s - klik nama Mish Apple tuh terus ke belog dia. terjah la :) merapatkan silaturrahim :)

1 ulasan:

  1. wah . . comel header baru tu . . (erkkkk . . !!) HAHAH

    BalasPadam